Vinco Kudirkos progimnazijos mokytojai ateities mokyklą kuria jau šiandien!

Ar dažnai susimąstome, kaip gyvensime po 5 ar 10 metų? Kaip atrodys mūsų mokykla? Kokių įgūdžių ir gebėjimų reikės mums, mokytojams, ir mūsų ugdytiniams? Švietimo ekspertai sako, kad ateityje bus labai svarbu gebėti savarankiškai mąstyti, telktis, būti empatiškiems ir pilietiškiems.

Vinco Kudirkos progimnazijos mokytojai lapkričio 23 dieną dalyvavo parodoje „Mokykla 2018“, kurioje diskutavo apie ateities mokyklą, kurioje gera dirbti ir mokiniams, ir mokytojams.

Diskutuoti apie ateities mokyklą kvietė Švietimo ir mokslo ministerijos inicijuota diskusija „Kokią ateities mokyklą kuriame?“. Joje kartu su Švietimo ir mokslo ministre Jurgita Petrauskiene, mokytojais, mokiniais, mokyklų vadovais dalyvavo ir Vinco Kudirkos progimnazijos direktorė Rasa Dagienė bei matematikos mokytoja Virginija Bartkevičienė. Buvo diskutuojama, kokių įgūdžių mums reikės ateityje ir kaip juos įgyti mokykloje, ką jau šiandien galima patiems mokytojams keisti ugdymo formose ir kaip jas taikyti savo darbe.

O suprasti, jog socialinis ir emocinis ugdymas irgi ypač svarbus siekiant užtikrinti sėkmingą jauno asmens raidą bei visavertį gyvenimą, direktorė Rasa Dagienė ir mokyklos psichologė Agnė Kuprytė-Ivanauskienė pašnekovus pakvietė į diskusiją „Kaip pamatuoti gyvenimiškų įgūdžių „pridėtinę vertę“?“. Pasidalyta džiugiais atradimais ir iššūkiais, formuojant asmenybę.

O kaipgi gyvenimiški įgūdžiai būtų tobulinami be individualios mokinių pažangos? Mokytojos Virginija Bartkevičienė ir Jovita Brunienė pasakojo apie ištobulintą ir sėkmingai veikiantį individualios mokinių pažangos vertinimą, į kurį noriai įsitraukė ne tik mokiniai, mokytojai, bet ir tėvai. Parodoje mokytojos pristatė naują mokyklos produktą – mokinių individualios pažangos „Džiaugsmų ir rūpesčių knygelę“.

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja J. Brunienė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE