Daugiabučių gyventojai gali greitai ir patogiai apmokėti sąskaitas

Daugiabučių gyventojams – patogios naujovės

Aušra MIKŠIENĖ

Daugelis žmonių šiandien nebeįsivaizduoja savo gyvenimo be kompiuterio, išmaniojo telefono ar planšetės, nes internete galima ne tik bendrauti su kitais, rasti įdomios informacijos, bet ir nekeliant kojos iš namų greitai susitvarkyti daugybę reikalų.

Skaitmeninės paslaugos sparčiai žengia ir pas Radviliškio rajono daugiabučių gyventojus, kurių namus prižiūri įmonė „Radviliškio būstas“. Viena iš tokių paslaugų – sparčiai populiarėjanti skaitmeninė platforma „e-BŪSTAS“, kuria naudodamiesi gyventojai su daugiabučio namo priežiūra susijusius reikalus gali išspręsti vos vieno mygtuko paspaudimu.

Vartotojų gretos – sparčiai auga

Pasak „Radviliškio būsto“ direktorės Neringos Paulauskienės, skaitmeninė „e-BŪSTAS“ platforma Radviliškio rajono daugiabučių gyventojus pasiekė praėjusių metų spalį. Kaip ir į visas naujoves, iš pradžių miesto ir rajono gyventojai į mobiliąją programėlę, lengvai įdiegiamą telefonuose, žiūrėjo atsargiai. Tačiau po truputį vartotojų gretos vis augo ir šiuo metu suskaičiuojama jau daugiau kaip pusė tūkstančio nuolatinių vartotojų iš Radviliškio miesto bei rajono, o dar tūkstantis klientų yra prisijungę bent iš smalsumo.

Įmonės vadovė tikisi, kad vartotojų skaičius gerokai išaugs, nes tie, kurie jau išbandė skaitmeninę „e-BŪSTAS“ platformą, įsitikino, kokia ji reikalinga ir patogi.

„Su daugiabučio namo priežiūra susiję reikalai gali būti sprendžiami vos vieno mygtuko paspaudimu. Klientai gali greitai ir patogiai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus, gauti visą aktualią informaciją ir bendrauti su namo vadybininku“, – pasakoja N. Paulauskienė.

Kviečia naudotis „e-BŪSTO“ programėle

„Radviliškio būsto“ direktorė džiaugiasi, kad skaitmenine „e-BŪSTAS“ platforma aktyviai naudojasi ne tik jaunimas, bet ir vyresnio amžiaus gyventojai.

„Jeigu patys nemokate įsidiegti šios programėlės į savo telefoną – ne bėda. Drąsiai galite kreiptis į mūsų įmonės vadybininkus, kurie mielai pagelbės ir ne tik įdiegs ją patys, bet ir pamokys, kaip ja naudotis“, – ragina N. Paulauskienė.

Įmonės darbuotojai jau planuoja ir susitikimus su gyventojais, kurių metu bus aiškinama, kuo naudinga „e-BŪSTAS“ platforma, ir patariama, kaip šia programėle reikia naudotis.

„Mūsų tikslas – būti lyderiais ir parodyti, kad tobulėjimui ribų nėra. Norime pateisinti klientų lūkesčius, nes mums kiekvienas klientas yra svarbus. Matome, ko žmonėms reikia. Tobulėjame, mokomės, norisi, kad „Radviliškio būstas“ būtų kiekvienam artimas, tad aktyviai kviečiame naudotis mūsų teikiamomis paslaugomis ir keliame paslaugų paketo kartelę“, – sako įmonės vadovė N. Paulauskienė.

Matys sukauptas namo lėšas

Tie, kurie jau naudojasi „e-BŪSTAS“ programėle, nuo kito mėnesio sulauks ir dar vienos „Radviliškio būsto“ klientams parengtos naujovės – jeigu informacinių technologijų specialistai darbus baigs laiku, jau nuo rugpjūčio visiems bus skaidriai ir aktyviai pateikta informacija apie sukauptas namo lėšas.

„Pagal įstatymą informaciją apie namo sukauptas lėšas privalome viešai paskelbti vieną kartą per metus, tačiau daug bendraujame su gyventojais, kurie domisi, kiek jų namas yra sukaupęs lėšų. Matydami gyventojų poreikį nusprendėme duomenis apie sukauptas lėšas pateikti kiekvieną mėnesį. Svarbiausia, kad patys klientai naudotųsi „e-BŪSTAS“ programėle, nes ji suteikia didžiules galimybes be jokio vargo išspręsti bet kokį klausimą ir sulaukti visos reikalingos informacijos“, – pasakoja Šiaulių regiono vadovė Roma Janušonienė.

Savaime suprantama, klientų gretose yra ir tokių, kurie išmaniaisiais įrenginiais nesinaudoja. „Radviliškio būstas“ pagalvojo ir apie juos – šiuo metu jau kuriama programa, kurią įdiegus sukauptos namo lėšos matysis ir popierinėse sąskaitose, todėl ateityje visi gyventojai kiekvieną mėnesį gaus informaciją apie tai, kiek jų namas yra sukaupęs lėšų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE