NULL

Kuo skiriasi telefonas nuo karvės arba kodėl kartu yra geriau, nei atskirai?

Ūkiškai galvojantys žmonės žino: turint karvę, geriausia turėti ir savo pievą, ir savo tvartą. Tas pats galioja ir telefono, interneto ar televizijos paslaugoms – turėti paslaugas kartu apsimoka labiau nei perkant jas iš skirtingų tiekėjų. Tam ir buvo sukurtas „Telia One“ – praktiškas ir populiarus telekomunikacijų bendrovės „Telia“ sprendimas esamiems ir naujiems klientams visoje Lietuvoje.

Nors dabar karvė kainuoja mažiau už brangiausią išmanųjį telefoną, tačiau gyvenime žmonėms vis labiau reikia ne riestaragės Margutės, o naujo „Samsung“, ne šienapjūtės dainų lankoj, o daug interneto ir televizijos, kurios programas galima bet kada atsisukti.

„Lietuva pasaulyje garsėja dviem dalykais – krepšiniu ir internetu. Jei apie krepšinį suprantame tiek, kiek ir likę 3 milijonai Lietuvos „trenerių“, tai ryšių ir televizijos rinkoje subūrėme tikrą „svajonių komandą“ – visą Lietuvą dengiantį greičiausią mobilųjį ryšį, šviesolaidinio interneto tinklą ir išmaniąją televiziją. Todėl žmonėms iš vienų rankų galime duoti daugiau paslaugų ir naudos, nei bet kas kitas Lietuvoje“, – sako „Telia“ vadovas Kęstutis Šliužas.

Kas ta „Telia“?

„Telia“ Lietuvoje yra ne tik didžiausia, bet tuo pačiu ir jauniausia telekomunikacijų bendrovė. Lygiai prieš metus Švedijos kapitalo įmonė buvo sukurta sujungus Lietuvos žmonėms gerai pažįstamas įmones – stabilią ir patikimą „Teo“ bei pirmąją šalies mobiliojo ryšio bendrovę „Omnitel“.

Anksčiau sukurtus jų prekių ženklus, tokius kaip „Zebra“, „Gala“ ar „Extra“, žmonės atsimena ir vertina iki šiol. Tačiau dabar tai jau praeitis, nes „Telia“ žengia į naują amžių jungdama ne tik technologijas, bet ir paslaugas. Taip gimė „Telia One“ – pasiūlymų rinkinys esamiems ir būsimiems klientams.

Kam to reikia, jei man ir taip gerai?

Racionalūs žmonės visada teisūs klausdami – o kokia man iš to nauda? Jei naudos nėra, tai kam keisti? Atsakymas patikrintas – jei duoda, imk. Ypač, kai pasiūlymas toks geras ir galioja tiek turintiems „Telia“ telefoną ar televiziją, tiek norintiems juos turėti.

Paprastas pavyzdys: namuose jūs turite „Telia“ televiziją arba internetą, o mobilųjį ryšį skambučiams ir mobiliesiems duomenims telefone gaunate iš kito operatoriaus. Pasinaudoję „Telia One“ pasiūlymu ir pasirinkę jums labiausiai patinkantį „Telia“ mobilųjį planą, jūs nustebsite ne mažiau, nei Kalėdų naktį tvartelyje išgirdę kalbančią Margutę: jūsų televizija rodys daugiau kanalų, jūsų šviesolaidinis internetas bus tris kartus greitesnis, o pasirinktame mobiliojo ryšio plane bus tris kartus daugiau mobiliųjų duomenų. „Pala, pala, sakysite, o tai kiek man tai papildomai kainuos?“ – paklausite. „Niekoooooo“, – mūktels Margutė.

Ir ji tikrai bus teisi. „Telia One“ nėra papildomos paslaugos už daugiau pinigų, kaip galėtų pasirodyti nieko apie tai nežinančiam žmogui. „Telia One“ yra visų pirma galimybės žmonėms pasiimti tai, kas jiems ir taip priklauso iš „Telia“.

Ir tikriausiai geriausias to pavyzdys – padėka už lojalumą. Jei namuose turite „Telia“ internetą ar televiziją, o jūsų telefone dega sparčiausio Lietuvoje operatoriaus – „Telia“ ženklelis, ateikite į artimiausią „Telia“ saloną ir su „Telia One“ pasiimkite trigubas vertes už tiek pat.

Jei norite sužinoti, kas jums priklauso su „Telia One“, paskambinkite nemokamu klientų telefonu 1817, apsilankykite internetiniame puslapyje www.telia.lt arba ateikite į artimiausią „Telia“ saloną. Tik nesakykite nieko Margutei, ji jaustųsi nesmagiai negalėdama jums duoti tris kartus daugiau pieno nei davė iki šiol.  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE