„MoMo“ – priešnuodis nuotolinio mokymosi rutinai
Radviliškio Vinco Kudirkos progimnazijos ugdytiniams mokantis nuotoliniu būdu progimnazijos tinklalapyje atsirado gyva, nuolat aktualiomis temomis pasipildanti grafa „Mokausi mokytis“. Lietuvių kalbos mokytoja Danutė Blužienė ir mokyklos psichologė Agnė Kuprytė-Ivanauskienė nuolat dalijasi naudingais patarimais ar rekomendacijomis, kaip palengvinti nuotolinio mokymosi rutiną. Viena iš pirmųjų temų – dienotvarkė!
Integruotoje pasaulio pažinimo bei dailės ir technologijų pamokoje „Mano dienotvarkė“ 2R klasės mokiniai padarė išvadą, kad mokantis nuotoliniu būdu diena daug ramesnė, kai yra aiški rutina – kada skiriamas laikas bendrauti su mokytoja, klasės draugais, kada pertraukos, kitos veiklos, poilsio ir aktyvaus laiko režimas.
Atsižvelgdami į mokyklos psichologės Agnės pateiktas rekomendacijas, pasitardami su tėveliais, pabandėme eksperimentuoti – sudaryti antroko dienotvarkę.
Laikėmės bendrų susitarimų: mokytojos, tėvelių pagalba ir bendrystė padrąsina, savarankiškas darbas skatina pasitikėti savimi, asmeninis laisvalaikis įkvepia, stalo žaidimai lavina dėmesį, skaitomos knygos, fizinis aktyvumas atpalaiduoja, kitos įdomios ir patinkančios veiklos motyvuoja.
Svarbu rasti laiko tiesiog pabūti su savimi. Sudarę dienotvarkę, vaikai kūrybiškai apipavidalino savo darbelius, kurie kasdien juos džiugina ir primena, jog veiklų planavimas padeda jaustis saugiau, nuosekliai siekti užsibrėžtų tikslų įgyvendinimo.
Vinco Kudirkos progimnazijos informacija