Pasidalinta patirtimi apie integruotą mokymą

Mokinių rudens atostogų metu Gražinos pagrindinėje mokykloje vyko šalies mokytojų metodinė-praktinė konferencija „Integruotas ugdymas: ieškokime, atraskime, dalinkimės“, kurią organizavo Radviliškio Gražinos pagrindinė mokykla, Radviliškio rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyrius, Radviliškio rajono savivaldybės švietimo ir sporto paslaugų centro Suaugusiųjų ir jaunimo neformaliojo ugdymo skyrius.

Tai jau antroji Gražinos pagrindinėje mokykloje vykusi konferencija apie integruotą mokymą. Gražiniečiai sulaukė kolegų iš Vilniaus, Skuodo, Šiaulių, Šilutės, Papilės, Radviliškio miesto bei rajono ugdymo įstaigų.

Konferencijos dalyvių pasveikinti atvyko būrys garbių svečių: Marija Motiejūnienė, Radviliškio rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė; Rita Vaigauskienė, Radviliškio rajono savivaldybės administracijos švietimo ir sporto paslaugų centro Suaugusiųjų ir jaunimo neformaliojo ugdymo skyriaus vedėja; Gailutė Toleikienė, Radviliškio rajono savivaldybės administracijos švietimo ir sporto paslaugų centro Suaugusiųjų ir jaunimo neformaliojo ugdymo skyriaus metodininkė.

Renginio pradžią paskelbė Gražinos pagrindinės mokyklos direktorius Laisvūnas Vaičiūnas. Svečius šokiais, dainelėmis, skambiais posmais pasveikino Gražinos pagrindinės mokyklos 2b ir 3c klasių mokiniai (mokytojos Rasa Jasiulienė ir Regina Morkūnienė).

Plenarinio posėdžio metu pranešimą „Nuo integruotų programų iki integruotų pamokų“ perskaitė Asta Sakalienė, Panevėžio „Vilties“ progimnazijos pradinių klasių mokytoja ekspertė, „Metų mokytoja 2013“ premijos laureatė.

Darbas sekcijose prasidėjo atvirų filmuotų pamokų stebėjimu. Gražinos pagrindinės mokyklos mokytojai pristatė penkias filmuotas pamokas: „Kieno ausys kyšo?“ – integruota pasaulio pažinimo, lietuvių kalbos ir muzikos pamoka netradicinėje aplinkoje 3b klasėje, pradinių klasių mokytoja metodininkė Inga Svinkūnienė; „Kelionė buriniu laivu“ – integruota muzikos, lietuvių kalbos, pasaulio pažinimo ir anglų kalbos pamoka 3c klasėje, pradinių klasių mokytoja metodininkė Regina Morkūnienė; „Eglė ir pušis“ – integruota pasaulio pažinimo, lietuvių kalbos ir matematikos pamoka 2b klasėje, pradinių klasių mokytoja metodininkė Rasa Jasiulienė; „Technikos pažanga žmogaus gyvenime“ – integruota pasaulio pažinimo ir informacinių technologijų pamoka 3c klasėje, informacinių technologijų mokytojas metodininkas Egidijus Dailidonis; „Raidės K k ir garsas k“ – integruota lietuvių kalbos, pasaulio pažinimo ir muzikos pamoka 1b klasėje, pradinių klasių mokytoja metodininkė Jolanta Nėjienė.

Po pertraukėlės darbas vyko keturiose sekcijose: pedagogai perskaitė trisdešimt pranešimų apie integracijos galimybes pamokose ir neformaliojo ugdymo veiklose, jos pliusus ir minusus PU, 1-4 bei 5 klasėse, logopedinėje mokykloje.

Konferencijos pabaigoje moderatoriai apibendrino pranešimų medžiagą, diskusijose kilusias idėjas.

Diana Skvarnavičienė, Gražinos pagrindinės mokyklos mokytoja metodininkė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE