išsakyti savo nuomonę

„Radviliškio būstas“ ištesėjo pažadą klientams

Aušra MIKŠIENĖ

Kai prieš tris mėnesius Radviliškio rajone daugiabučius namus prižiūrinti įmonė „Radviliškio būstas“ persikėlė dar arčiau klientų ir šventė įkurtuves pačiame Radviliškio miesto centre, Aušros aikštėje 5, klientams davė pažadą, kad jie kiekvieną mėnesį galės matyti informaciją apie sukauptas namo lėšas. Šiandien įmonė gali didžiuotis tuo, kad duotas pažadas – jau ištesėtas, tačiau sustoti neketina.

„Klientai popierinėse sąskaitose jau kurį laiką mato namo sukauptas lėšas. Einamojo laikotarpio kaupiamųjų lėšų likutį jie jau gali matyti ir prisijungę mūsų atnaujintoje internetinėje svetainėje www.radviliskiobustas.lt. Negana to, klientams stengiamės suteikti ne tik kuo efektyvesnį aptarnavimą, bet ir kuo išsamesnę informaciją, tad netrukus mūsų portale klientai matys ne tik viso namo sukauptas lėšas, bet ir savo asmeninį indėlį. Juk namas ne tik kambarys – kiekvienas turi būti atsakingas ir prieš savo kaimyną“, – sako įmonės vadovė Neringa Paulauskienė.

Klientų patogumui – atnaujinta internetinė svetainė

Anot N. Paulauskienės, gyvenimas nestovi vietoje – nuolat auga ir pačios bendrovės siekiai, ir klientų poreikiai, tad stengiamasi suspėti su naujovėmis: „Gal daugelis dar neatkreipė dėmesio, tačiau senoji internetinės svetainės versija jau panaikinta ir dabar veikia visiškai nauja, patogesnė ir patrauklesnė klientui virtuali erdvė. Kodėl tai svarbu? Ateityje visi šie pokyčiai turės didelę reikšmę, nes pasikeitus visiems reikalavimams daugelis informacijos bus skelbiama būtent portale ar pasiekiama išmaniajame telefone per programėlę „eBŪSTAS“.

Kuo patraukli ir įdomi naujoji svetainė? Čia klientams ne tik pateikiama išsami informacija, bet ir suteikiama efektyvi pagalba. Vos tik prisijungus siūloma bendrauti „gyvai“ ir savo problemas ar pageidavimus vadybininkui išsakyti tiesiog čia pat – iššokusiame pokalbių lange.

Negana to, prisijungęs su mokėtojo kodu arba elektroninio pašto adresu bei slaptažodžiu klientas gali matyti ir tvarkyti savo sąskaitas bei mokėjimus, o už paslaugas atsiskaityti vos keliais mygtukų paspaudimais.

Be to, portale klientai gali dalyvauti apklausose, perskaityti pranešimus ir sužinoti naujausią informaciją apie savo namą, planuojamus atlikti darbus ir svarbius įvykius. Čia pat galima užregistruoti ir įvykį – tereikia įvesti gedimo aprašymą, atsiliepimą arba klausimą ir bendrovės vadybininkai pasistengs kuo greičiau išspręsti bet kokią problemą.

„Dabar klientai, dalyvaudami apklausose internete, gali atsakyti tik „taip“ arba „ne“, tačiau tai nėra laikoma oficialiu balsavimu. Ateityje ir tai pasikeis – klientas su mobiliuoju ar elektroniniu parašu galės pareikšti savo nuomonę ir oficialiai. Nereikės gaišti laiko – viską bus galima padaryti prisijungus prie interneto svetainės, tiesiog gurkšnojant kavą ar arbatą. Akivaizdu, kad gyventojai tai supranta – savitarna tinklalapyje jau naudojasi apie 1450 klientų, o vien šiemet lankytojų skaičius padidėjo kone puse tūkstančio“, – naujovėmis džiaugiasi N. Paulauskienė.

Klientus kviečia tapti išmaniais

„Radviliškio būsto“ standartas – tai griežti kriterijai, kuriais vadovaujasi bendrovė ir pastatų priežiūros partneriai. Tai asmeninis vadybininkas, aptarnavimo centras, avarinė tarnyba, paslaugos iš vienų rankų, garantija atliktiems darbams, virtualios paslaugos ir inovacijų sprendimai.

Šiuo metu „Radviliškio būstas“ administruoja 289 namus visame Radviliškio rajone ir kiekvieną mėnesį 7500 klientų paruošia 6 tūkstančius popierinių ir dar 1,5 tūkstančio elektroninių sąskaitų. Ne paslaptis, kad šiuolaikiniame pasaulyje, siekiant tausoti gamtą, stengiamasi mažinti popierinių sąskaitų kiekį, tad naudojimasis internetine erdve ar mobiliąja programėle „eBŪSTAS“ – tai didžiulis žingsnis pirmyn, kuris tiesiog neišvengiamas.

„Popierinės sąskaitos brangsta ir daugelis paslaugų tiekėjų to atsisako. Skaičiuojama, kad apie 80 procentų visos šalies gyventojų naudojasi išmaniaisiais telefonais, kurie praverčia kiekviename gyvenimo žingsnyje. Ir mes kviečiame aktyviai naudotis programėle „eBŪSTAS“, – kviečia „Radviliškio būsto“ direktorė N. Paulauskienė.

Programėlė „eBŪSTAS“ – tai namas kiekvieno iš jūsų telefone. Čia galima tvarkyti savo sąskaitas bei mokėjimus, registruoti įvykius, išsakyti savo nuomonę, sužinoti su namu susijusias naujienas bei gauti naudingų pasiūlymų. Šia programėle naudotis – labai paprasta. Tereikia iš „Play“ parduotuvės ar „Istore“ parsisiųsti programėlę ir prisijungti prie paskyros. Prisijungimo duomenis kiekvienas gyventojas gali rasti savo sąskaitos apačioje.

„Džiaugiamės, kad vis daugiau mūsų klientų parsisiunčia programėlę ir tampa išmaniais. Juk seniau visus namo priežiūros klausimus gyventojai spręsdavo skambindami į Klientų aptarnavimo centrą arba atvykę į įmonės biurą. Negana to, išmaniuosiuose telefonuose, pasikeitus techninės priežiūros reglamentavimui, bus skelbiama vis daugiau informacijos, o išsprendus asmens duomenų apsaugos klausimą programėlėje atsiras ir informacija apie namo einamojo laikotarpio kaupiamųjų lėšų likutį. Tai labai patogu, nes klientai, net ir išvykę atostogauti ar kur kitur, vos keliais prisilietimais prie telefono sulauks visos reikiamos informacijos ir pagalbos“, – pasakoja N. Paulauskienė.

Vadovės teigimu, programėlė „eBŪSTAS“ – ne tik kliento, bet ir vadybininko įrankis, kuriam nereikia nešiotis užrašų knygelės: „Viskas vyksta čia ir dabar. Vadybininkai ne tik moko, kaip naudotis programėle, bet ir patys aktyviai ją naudoja – apsilankę pas klientą tiesiogiai užpildo visą informaciją apie gedimą, tad žaibiškai perduodama informacija ir darbai vyksta kur kas greičiau“.

Naujovėmis domisi ir senjorai

Savitarnos svetainė ir mobilioji programėlė, anot įmonės vadovės, jau sulaukė didžiulio populiarumo tarp klientų. Įdomu tai, kad naujovėmis noriai domisi ir vyresnio amžiaus žmonės: „Nereikia nuvertinti senjorų. Tie, kurie bando žengti koja kojon su naujovėmis ir į rankas paima išmaniuosius telefonus ar naudojasi kompiuteriais, labai uoliai stengiasi išmokti, kaip tinkamai išnaudoti visas galimybes. Tai senjorams padaryti padeda ir mūsų vadybininkai. Pavasarį ketiname rengti ir akcijas, per kurias kiekvienam panorėjusiam išsamiai papasakosime apie šių paslaugų privalumus ir patogumus“.

Arčiau klientų persikėlęs ir požiūrį į daugiabučių administravimą keičiantis „Radviliškio būstas“ džiaugiasi, kad sulaukia vis didesnio srauto gyventojų – žmonės džiaugiasi patogiu privažiavimu ir efektyvia pagalba. Taip pat didėja ir „Radviliškio būsto“ klientų gretos – į jas aktyviai jungiasi Tyrulių, Šaukoto miestelių gyventojai, Radviliškio bendrijos.

„Klientai tapo labai reiklūs – vos spėjame su jų poreikiais, tačiau būtent klientai diktuoja visus pokyčius, tad turime diegti naujoves ir būti lankstūs“, – neslepia N. Paulauskienė. O kad bendrauti su klientais bendrovė išties moka, klientai įsitikino ir spalio pirmąją, kai švenčiant Būsto dieną daugelis iš jų buvo aplankyti ir apdovanoti mielomis staigmenėlėmis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE