Radviliškio miesto geležinkelio stotyje pradėjo veikti bilietomatai

Radviliškio miesto geležinkelio stotyje bilietus nuo šiol jau galima įsigyti „LTG Link“ bilietomatuose.

Bilietomatai – tai automatai, kuriuose galima savarankiškai nusipirkti bilietus pakeliui į traukinį. Visame pasaulyje populiarūs bilietomatai yra patogus ir greitas būdas įsigyti bilietus nestovint eilėse prie kasų, o įsigyjant bilietus vos keliais paspaudimais. 

Šiuo metu bilietomatuose atsiskaityti už bilietus galima tik banko kortele. Norintiems bilietus pirkti grynaisiais – neseniai išplėstas bilietų pardavimo kanalų tinklas, todėl bilietus galima įsigyti visoje Lietuvoje esančiuose „Perlo“ terminaluose, teikiančiuose finansines paslaugas.

Šiuo metu bilietomatai jau veikia didžiausius keleivių srautus pritraukiančiose šalies geležinkelio stotyse – iš viso 33 bilietomatai įrengti 23 stotyse, tarp jų ir 9 stotyse, kuriose iki šiol galimybės įsigyti bilietų nebuvo.

Bilietomatai įrengti šiose geležinkelio stotyse: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Lentvario, Kaišiadorių, Švenčionėlių, Kazlų Rūdos, Trakų, Varėnos, Naujosios Vilnios, Ignalinos, Visagino, Marijampolės, Jonavos, Kėdainių, Kretingos, Plungės, Telšių, Radviliškio, Pabradės ir Vievio. Į Vilniaus oro uostą atvykę vilniečiai ar miesto svečiai taip pat galės bilietus pirkti čia įrengtame bilietomate.

Dažniausiai užduodami klausimai:

1. Kiek dienų į priekį galiu nusipirkti bilietą bilietomate?
Bilietomate galima įsigyti bilietus 7 dienoms į priekį.

2. Ką daryti, jeigu pamečiau bilietomate pirktą bilietą?      
Turėtumėte kreiptis į Klientų informacijos centrą tel. +370 700 55 111 arba el. p. informacija@ltglink.lt.

3. Ar perkant bilietą bilietomate yra galimybė jį atsisiųsti el. paštu?       
Ne, bilietomate pirkto bilieto atsisiųsti el. paštu nebus galimybės. Perkant interneto svetainėje www.ltglink.lt ar mobiliojoje programėlėje yra galimybė atsisiųsti bilietą el. paštu.

4. Kiek bilietų bilietomate galima įsigyti vienu pirkimu?    
Vienkartinių – 5 bilietus (imtinai), terminuotų – vieną bilietą.

5. Kodėl bilietomatuose nėra galimybės atsiskaityti grynaisiais pinigais? 
Atsiskaitymas kortele numatytas supaprastinant, efektyvinant įsigijimo procesą ir vertinant kintančius klientų poreikius. Žinoma, norintieji pirkti bilietus grynaisiais, turės galimybę tai daryti alternatyviuose prekybos taškuose – „Perlo“ terminaluose. 

6. Kur kreiptis sugedus bilietomatui ar susidūrus su nesklandumais įsigyjant bilietą?
Prašome skambinti Klientų informacijos centrui telefonu +370 700 55 111. Taip pat galite kreiptis į kelionės palydovus, pranešdami apie nesklandumus.

Parengta pagal UAB „LTG Link“ informaciją

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE