Radviliškio rajono savivaldybės gyventojų pasitenkinimo viešosiomis paslaugomis indekso nustatymo tyrimo ataskaita pristatyta Savivaldybės administracijos darbuotojams

Ar Radviliškio rajono gyventojai patenkinti teikiamomis viešosiomis paslaugomis?

Radviliškio rajono savivaldybės didžiojoje salėje susirinkusiems Savivaldybės administracijos darbuotojams, politikams, Savivaldybės įstaigų vadovams, seniūnams pristatyta 2017 metais atlikto Radviliškio r. sav. gyventojų pasitenkinimo viešosiomis paslaugomis indekso nustatymo tyrimo ataskaita. Ją pristatė tyrimą atlikęs profesorius, habilituotas daktaras Gediminas Merkys ir daktarė Daiva Bubelienė.

„Šis tyrimas yra atliekamas vadovaujantis vidaus reikalų ministro rekomendacijomis, o Radviliškio rajono savivaldybėje jis atliekamas jau trečią kartą. Yra savivaldybių, kurios tokius tyrimus vykdė šešis kartus. Tokių tyrimų išvados leidžia įvertinti viešųjų paslaugų kokybę, tobulinti tam tikras sritis, kuriomis gyventojai yra ne visai patenkinti“, – sakė tyrimo ataskaitą pristatęs profesorius G. Merkys.

Pasak profesoriaus G. Merkio, vykdant socialines apklausas, labiau tikslinga atvykti į tyrimo vietą. Tokių apklausų rezultatai, išvados – labai geras indikatorius vietos savivaldos atstovams įsitinkinti, ar tinkama kryptimi jie eina, ar gyventojai jų darbu, priimamais sprendimais yra patenkinti. „Tai – didžiulė analitinė paslauga motyvuotai, tobulumo siekiančiai savivaldai“, – sakė profesorius G. Merkys. „Esu įsitikinęs, kad šis darbas padės vietos valdžiai dirbti geriau“.

„Tyrimo išvados mūsų nenustebino. Viskas apibendrinta, tobulintinos sritys išryškintos. Tokia ataskaita – kasdienis savivaldos srityje dirbančių žmonių dokumentas, kuris leidžia eiti į priekį, tobulėti“, – sakė ataskaitos rezultatų pristatyme dalyvavęs Radviliškio rajono savivaldybės mero pavaduotojas Kazimieras Augulis.

Paslaugų indikatoriai, kuriuos vertino Radviliškio rajono savivaldybės gyventojai, buvo suskirstyti į dvi pagrindines sritis: ūkio ir socialinę. Ūkio sritį sudarė teritorijų būklė ir komunalinės paslaugos, prekyba, buitinės ir transporto paslaugos. Socialinę sritį sudarė sveikatos ir socialinė apsauga, švietimas ir kultūra, aktyvus poilsis, rekreacija, vietos valdžios veikla, įvaizdis, komunikacija, medijos, ryšiai, viešasis saugumas, teisėsauga, administracinės paslaugos.

Gerai Radviliškio rajono gyventojai įvertino švietimo ir kultūros, viešųjų bibliotekų paslaugas (kiek kukliau, kaip ir visoje Lietuvoje, įvertintos ikimokyklinio ugdymo prieinamumo ir suaugusiųjų švietimo paslaugos). Mažiau gyventojus tenkina kelių būklė ir jų priežiūra kritinėmis oro sąlygomis, sveikatos priežiūros institucijų veiklos organizavimas, poilsio, sporto, sveikos gyvensenos, rekreacijos infrastruktūra, vaikų žaidimų aikštelių kiekis. Savivaldybės administracijos, seniūnijų veiklą gyventojai vertina daugiau pozityviai nei negatyviai. „Į akis krinta tai, kad nėra didelės socialinės distancijos tarp gyventojų ir savivaldos atstovų, kaip kartais gali atrodyti iš žiniasklaidos pateikiamos informacijos. Matyt, egzistuoja kažkokie ryšiai, tiltai tarp žmonių ir vietos valdžios“, – sakė profesorius G. Merkys.

Apklausti 1 333 Radviliškio rajono gyventojai, jie vertino viešąsias paslaugas pagal 193 pirminius paslaugų indikatorius.

Kviečiame susipažinti su tyrimo apklausos ataskaita. Ją galima rasti internete adrese www.radviliskis.lt. Apklausoje vertintų viešųjų paslaugų pirminių rodiklių bendrasis reitingas – 28–32 puslapiuose.

Radviliškio rajono savivaldybės informacija

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE