Kaip skaitmeninės priemonės palengvina prekių valdymą realiuoju laiku

Vis daugiau verslininkų nusprendžia diegti programas, palengvinančias atsargų kontrolę realiuoju laiku, daugiausia dėl didėjančio logistikos procesų sudėtingumo, kurį įtakoja naujos vartotojų tendencijos ir prekių pasiūlos plėtra.

Kas yra atsargų valdymas realiuoju laiku?

Atsargų valdymas realiuoju laiku apima nuolatinį atsargų lygio stebėjimą, pagrįstą gavimo ir išdavimo bei prekių judėjimo registru. Realaus laiko atsargų kontrolei reikalinga programinė įranga, leidžianti automatiškai įvesti duomenis kiekvieno pristatymo ir siuntimo metu. Neturint tinkamos sistemos, sandėlio vadovas turi tik apytikslį situacijos vaizdą iš paskutinės fizinės inventorizacijos.

Terra stock sistemos įdiegimas kaip sandėlio procesų skaitmeninimo dalis užtikrina, be kita ko: galimybe nuolat registruoti prekių priėmimus ir išdavimą, paskirstyti krovinių vienetus į vietas pagal konkrečius kriterijus ir efektyviai valdyti užsakymų rinkėjų darbą. Be to, programa gali bendradarbiauti, pavyzdžiui, su duomenų rinkėjais, kurie palengvina informacijos įvedimą į sistemą.

Griežta turimų išteklių būklės kontrolė ženkliai palengvina greitą reagavimą į nenumatytas situacijas, o tai ypač svarbu logistikos objektų, veikiančių daugiakanaliu modeliu, atveju, nes bet kokie duomenų neatitikimai gali neigiamai paveikti įmonės įvaizdį.

Įdiegus Terra stock sistemą, galima ne tik realiu laiku prižiūrėti valdomus įrenginius. Tai taip pat suteikia jums išsamią atsargų lygio apžvalgą.

Atsargų valdymo realiuoju laiku pranašumai su terrastock.lt

Atsargų kontrolė realiuoju laiku padidina tiekimo grandinės lankstumą, todėl sprendimus galima priimti remiantis dabartiniais duomenimis. Šio metodo naudojimo pranašumai yra šie:

  • Dabartinis atsargų lygių registravimas. Dėl atsargų valdymo realiuoju laiku įmonės darbuotojai turi nuolatinę prieigą prie išsamios informacijos apie kiekvienos turimos prekės atsargų būklę.
  • Mažesnė rizika, kad atsargos pasibaigs. Griežta kontrolė leidžia išvengti situacijos, kai gauti užsakymai negali būti įvykdyti dėl prekių trūkumo sandėlyje.
  • Prekių srautų ir sandėlio darbuotojų darbo optimizavimas. Visapusiškas išteklių būklės supratimas leidžia geriau planuoti įmonės logistiką. Turėdamas prieigą prie informacijos apie atskirų prekių kiekius visose vietose, vadovas gali parengti prekių išdėstymo ar užsakymų surinkimo strategiją taip, kad personalo ir produkcijos judėjimo maršrutai sutrumpėtų iki minimumo.
  • Efektyvesnė organizacija. Atsargų kontrolė realiu laiku palengvina efektyvios papildymo ir tiekimo valdymo strategijos įgyvendinimą, pvz., pagal „just-in-time“ modelį. Dėl detalios informacijos apie atsargų lygį lengviau nustatyti, pavyzdžiui, atskirų prekių pristatymo laiką.
  • Atsargų valdymas realiu laiku leidžia nuolat kontroliuoti turimas prekes, o tai padeda priimti tikslius sprendimus dėl įmonės logistikos.

Tai didžiulis žingsnis į priekį, palyginti su „Excel“ inventorizacija, kuriai reikia varginančio rankinio duomenų įvedimo į skaičiuokles. Sandėlio IT sistema leidžia automatiškai įrašyti visą informaciją apie prekių gavimą ir išdavimą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE