NULL

Vaižganto gimnazijos mokytojai sėmėsi patirties

Radviliškio Vaižganto gimnazijos mokytojai per moksleivių rudens atostogas neleido laiko veltui. Ši savaitė buvo skirta tobulėti. Mokytojai pasirinko Ugdymo plėtotės centro parengtus Mokytojo asmenybės tobulinimo mokymus. Pirmasis seminaras, trukęs 2 dienas, – ,,Kitoniškumas ir tolerancija“. Į mokymus buvo kviečiami pedagogai, norintys pažinti save ir kitus, siekiantys eksperimentuoti, patirti, bendradarbiauti, išmokti.

Dvi dienos seminare neprailgo – lektorius A. Pranarauskas sudomino klausytojus gvildendamas, atrodytų, tokias temas, su kuriomis mokytojai susiduria kasdien – tolerancija ir patyčios. Tačiau į šias temas žvelgiama kitu kampu, remiantis sukaupta patirtimi, konkrečiais pavyzdžiais ir naujausia literatūra. Pasirodo, lengva būti tolerantiškam kitos tautybės, religijos atstovams, tai yra tiems, kurie toli nuo mūsų. Tačiau sunkiausia išlikti objektyviam su geriausiai pažįstamais žmonėmis, nes šalia jų esame nuolat.

Gyvename aplinkoje, kurioje neįmanoma išvengti skirtingų interesų susidūrimo. Lektorius mokė, kaip atpažinti savo neigiamas emocijas, stengtis jas kontroliuoti, ilgainiui išmokti jas įveikti – taigi neigiamų emocijų nebelieka. Antrasis Asmenybės tobulinimo seminaras ,,Stilius, įvaizdis ir etiketas“ bus organizuojamas per kitas moksleivių atostogas.

Dar vienas seminaras, kuriame dalyvavo gimnazijos pedagogai, – „Virtualios mokymosi aplinkos (ITSLEARNING arba MOODLE) naudojimas ugdyme“. Tai dviejų rajono mokyklų – Vaižganto gimnazijos ir Sidabravo vidurinės mokyklos – laimėtas „E.portalo plėtra“ projektas. Pirmoje dalyje mokytojams buvo pristatyta MOODLE, tai yra virtuali mokymosi sistema, leidžianti mokiniui, dėl tam tikrų priežasčių negalinčiam lankyti gimnazijos (pavyzdžiui, dėl ligos, išvykus į užsienį), mokytis savarankiškai. Mokinys gauna mokytojo paruoštą pamokos medžiagą, išmoksta ją, gali MOODLE sistemoje atsiskaityti už savarankiškai išmoktas temas.

Pirmame projekto seminare mokytojai buvo supažindinti su virtualių mokymosi aplinkų įvairove (MOODLE, ITSLEARNING ir kt.), jų funkcijomis. Antrame ir trečiame mokysis, kaip praktiškai dirbti virtualioje mokymosi aplinkoje.

Po moksleivių rudens atostogų į klases mokytojai sugrįžo ir pailsėję, ir sukaupę žinių, kuriomis pasinaudos dirbdami.

Jurgita Plukienė, Radviliškio Vaižganto gimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja ekspertė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE